תקנון אתר
נובמבר 2024
- כללי
- מוצרים
- מחירים
- מדיניות הנחות והטבות - אין כפל מבצעים
- ביצוע הזמנה
- שירות כרטיס ברכה
- קודי קופון
- אפשרויות תשלום
- בירורים לגבי הזמנה
- משלוח
- זכות ביטול והחזרה
- אי התאמה
- שעות פעילות האתר
- פרטי קשר
1.1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט אסתי לאודר ישראל (להלן "האתר"). האתר מנוהל ומופעל על-ידי אלקליל בע"מ, שמשרדיה שוכנים ברחוב הנחושת 4, תל אביב ישראל, ח.פ 513092825. (להלן "החברה"). האתר משמש כממשק לקשר ישיר בין לקוחות ו/או משתמשי האתר (להלן "המשתמש/ים") לבין החברה, אשר במסגרתו יוכלו המשתמשים לרכוש מוצרים דרך האתר, לקבל מידע אודות מוצרי החברה בישראל, וכן מידע מעת לעת על הנחות ומבצעים, עדכונים שוטפים, הטבות המתקיימים באתר וכיו"ב (להלן "שירותי החברה"). תקנון האתר מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד ופונה לנשים וגברים כאחד.
1.2. תקנון האתר, מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש מסדירים את היחסים בין המשתמשת לבין החברה, ועשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. כל שינוי, עדכון או תוספת שיבוצעו בתקנון זה יחייבו את המשתמשת בהמשך השימוש באתר. לפיכך, אנו ממליצים לעיין בתקנון זה מעת לעת, שכן השימוש באתר, לרבות בכל תוכן או שירות המופיע בו, מהווה הסכמה למסמכים אלו בגרסתם העדכנית, כפי שאלו עשויים להשתנות. במקרה של אי-הסכמה לשינויים, יש להימנע מהמשך השימוש באתר. לצפייה במדיניות הפרטיות לחצי כאן, ובתנאי השימוש לחצי כאן.
2.1. מידע על אודות מוצרים זמין באתר.
2.2. המוצרים מוצגים באתר למטרות המחשה בלבד. אנו נוקטים זהירות סבירה על מנת לוודא שכל הפרטים, התיאורים, ותמונות המוצרים המופיעים באתר האינטרנט נכונים במועד שבו המידע הרלוונטי הוזן למערכת; אולם, בכפוף לחוק החל, איננו מתחייבים לכך שפרטים, תיאורים, ותמונות כאמור של מוצרים הם מדויקים, מלאים, מהימנים, עדכניים או חפים משגיאות. כמו כן מובהר כי גווני וצבעי המוצרים עלולים להשתנות ו/או להיראות באופן שונה או אחר כתלות במחשב ובמסך של המשתמשת.
2.3. למידע בנוגע לאלרגנים במוצרים, נא עיין בתווית ובמידע המסופק עם כל מוצר לפני השימוש.
2.4. איננו מתחייבים למגוון מוצרים מכל מין או סוג. איננו מתחייבים לכך שכל המוצרים המפורסמים באתר זה קיימים בפועל במלאי בכל עת. מכר המוצר/ים, אחרי ההזמנה, הוא בכפוף להימצאותם במלאי ויתכנו חוסרים זמניים מעת לעת ובמקרה כאמור תבוטל הזמנת המוצר החסר והלקוח יזוכה בהתאם. אנו רשאים לגוון את המוצרים שבנמצא לפי שיקול דעתנו הבלעדי.
2.5. המוצרים המתוארים באתר האינטרנט, וכל דוגמיות שלהם שאנו עשויים לספק ללקוח, מיועדים לשימוש אישי בלבד. לקוחות אינם רשאים למכור או למכור שנית כל מוצר ממוצרים אלה, או דוגמיות שלו. אנו שומרים על הזכות, עם מתן או ללא מתן הודעה, לבטל או להפחית כמות של כל מוצרים או דוגמיות שיסופקו ללקוח, אשר לשיקול דעתנו הבלעדי, עלולה להביא להפרה של תנאים ותניות אלה.
2.6. כל המוצרים, המחירים ותנאי המשלוח נתונים לשינוי בידינו לפי שיקול דעתנו ובכפוף לחוק הגנת הצרכן.
3.1. כל המחירים המצוינים עבור מוצרים הזמינים באמצעות אתר האינטרנט כוללים מע"מ בשיעורים הנוכחיים, ונקובים בשקלים ישראליים חדשים (ש"ח). דמי משלוח ייווספו למחיר המוצרים ומצוינים בנפרד.
3.2. אנו מוודאים באופן קבוע שכל המחירים המוצגים באתר נכונים, אולם, איננו יכולים לערוב להיעדרן של שגיאות. במקרה שמתגלה שגיאה ברורה בתמחור מוצר, נציע ללקוחה את האפשרות לרכוש את המוצר במחיר הנכון, או לבטל את ההזמנה.
3.3. מחירים המוצגים באתר אינם בהכרח שווים ל, או נמוכים ממחירי המוצרים במקום אחר (לרבות, ומבלי למצות, ספקים וחנויות שלנו). בכל מקרה, המחירים באתר יכריעו לגבי כל רכישה המבוצעת דרך האתר.
3.4. אנו עשויים להציע באתר מדי פעם מתנות מיוחדות לגבי מוצרים מסוימים. מתנות מיוחדות כאמור יחולו אך ורק על אותם מוצרים מסוימים במועד כאמור וברכישה דרך האתר בלבד.
3.5. מתנות מיוחדות כאמור לא יחולו על החנויות שלנו או על נקודות מכירה של שותפים קמעונאים, ובאותו אופן, לא יחולו מתנות מיוחדות המוצעות בחנויות שלנו או בנקודות מכירה של שותפים קמעונאים על רכישה המבוצעת באתר.
4.1. הטבות מתעדכנות באתר החברה מעת לעת, יש להתעדכן דרך האתר בלינק https://www.esteelauder.co.il/promotions.
4.2. למען הסר ספק מובהר כי במסגרת הרכישה המתבצעת באתר לא יחולו ולא ניתן ליהנות מכפל מבצעים. ככל שנאמר מפורשות שחלות שתי הנחות, אזי תחול ההנחה השנייה על היתרה שנותרה לתשלום לאחר החלת ההנחה הראשונה.
4.3. רוכשת שיש ברשותה קוד קופון כלשהו מתבקשת לוודא כי אכן בכוונתה לנצל את קוד הקופון ברכישה ספציפית כלשהי.
4.4. במידה וישנה הנחה אוטומטית והנחת קופון על מוצר ספציפי, הלקוחה תוכל ליהנות מההנחה הגדולה יותר לאותו מוצר ספציפי (פעם אחת בלבד) ולא מההנחה הקטנה יותר.
4.5. בנוסף מובהר כי במקרה בו מקלידים שני קודי קופון שונים לגבי אותה רכישה, הקוד האחרון שהוקלד הוא שייקלט על ידי המערכת הממוחשבת ועל בסיסו יחושב מחיר הרכישה ו/או קבלת המתנה. הקוד שהוקלד לפני כן יתבטל ולא יעשה בו שימוש כלשהו. כמו כן מובהר כי במקרים בהם מפורסמת באתר הנחה כלשהי למוצר, ההנחה תקפה לרכישת מוצר אחד בלבד והרוכשת לא תיהנה מהנחה זו במוצר השני, השלישי וכן הלאה שירכוש. ככל שקיימת הנחה למצטרפים למועדון הנאמנות, תחול ההנחה הנ"ל על הרכישה הראשונה של הלקוחה. במידה וקיימות הנחות שונות לגבי מספר מוצרים אשר הרוכשת הזמינה באתר, אזי הרוכשת תיהנה רק מהנחה אחת (הגדולה מבין ההנחות שהוצעו לאותם מוצרים ספציפיים).
5.1. בטרם ביצוע הזמנה תידרשי למסור מידע מסוים, לרבות שמך המלא, מספר תעודת זהות, כתובת למשלוח, כתובת לחיוב, מספר טלפון ומידע על התשלום. איננו יכולים להיות אחראים לכל אובדן או נזק עקב שגיאה או חוסר דיוק במידע שלך.
5.2. על מנת לבצע הזמנה, על הלקוחה להקליד את כמות המוצרים שהיא מעוניינת לרכוש (עד שמונה (8) מכל מוצר יחיד), עם רכישה מרבית של עד 14 מוצרים בסל, בסך של עד 18,500 שקלים חדשים לכל היותר לכל לקוחה. הגבלה יומית של עד 3 הזמנות לכל לקוחה (לכל כתובת אימייל). לתשומת ליבך, האספקה והמשלוח כפופים לזמינות הפריטים המסוימים במלאי.
5.3. הלקוחה חייבת ללחוץ "הוסף לסל" על מנת לשים את המוצר שבחרה בכמות הרצויה בסל הקניות. בכל זמן במהלך הקנייה באפשרותה של הלקוחה לבחון את המוצרים שבסל הקניות באמצעות לחיצה על "צפייה בהזמנה" בכל דף. באפשרות הלקוחה לשמור את המוצר כמועדף (אבל אנא שימי לב שהדבר אינו מבטיח זמינות של המוצר האמור במלאי החברה), באמצעות לחיצה על "העבר למועדפים" מתחת לשם המוצר. אז, יועבר המוצר לחלק המועדפים של הלקוחה ב"החשבון שלי". לצורך גישה למועדפים של הלקוחה מכל מחשב, על הלקוחה להירשם או להיכנס באמצעות החשבון שלה.
5.4. על הלקוחה לעקוב אחר ההוראות שעל המסך על מנת להמשיך בתהליך ביצוע התשלום. ללקוחה יש תמיד אפשרות לתקן שגיאות כלשהן בנתונים שהזינה, לשנות את תכולת סל הקניות באמצעות הוספה או גריעה של מוצר אחד או יותר מסל הקניות שלה, או לבטל את כל ההזמנה במהלך ביצוע התשלום לפני שהיא שולחת את הזמנתה. באמצעות ביצוע הזמנה, הלקוחה מאשרת ומצהירה שקראה את כל ההוראות שניתנו תוך כדי תהליך ביצוע התשלום, ושהיא מקבלת באופן מלא תנאים ותניות אלה. הלקוחה מבצעת את בקשת ההזמנה למוצרים דרך האתר באמצעות לחיצה על לחצן "תשלום" בסיום תהליך ההזמנה.
5.5. לאחר ביצוע ההזמנה, הלקוחה תקבל דוא"ל המאשר את קבלת ההזמנה. הדוא"ל המאשר את קבלת ההזמנה כולל סיכום של ההזמנה, מחירים, דמי משלוח. אם לא מתקבל אישור הזמנה תוך 24 שעות לאחר ביצועה, באפשרות הלקוחה ליצור עמנו קשר בדוא"ל לעזרה.
5.6. אם יש ללקוחה כל שאלות או חששות בזמן ביצוע הזמנה או אם היא מעוניינת לשאול על הזמנה שביצעה קודם לכן, באפשרות הלקוחה ליצור קשר עם שירות לקוחות בWhatsApp. לשירות מהיר ויעיל, אנא צייני את מספר ההזמנה בכל פנייה לשירות הלקוחות.
6.1. נשמח לספק כרטיס ברכה להזמנתך, ללא עלות נוספת.
6.2. אם הלקוחה מעוניינת שיוסיפו כרטיס ברכה למשלוח, עליה פשוט ללחוץ על אפשרות "אריזת מתנה" במהלך תהליך ההזמנה.
7.1. קודי קופון מסוימים חלים אוטומטית על הרכישה של הלקוחה. במקרים אחרים, על מנת לממש קוד קופון, על הלקוחה להזין את הקוד שלה בתיבת "קוד קופון" במהלך תהליך ביצוע התשלום באתר. יש להקליד את קוד הקופון בדיוק כפי שמופיע עם אבחנה בין אותיות גדולות לקטנות.
7.2. כשקוד הקופון נקלט, הקופון יוצג ב"הזמנה שלי".
7.3. מותר להשתמש בקוד קופון אחד לכל הזמנה.
7.4. במידה ולא יוקלד קוד קופון בהזמנה, הלקוחה אינה זכאית לקבלת ההטבה.
8.1. לקוחות יכולים לשלם עבור המוצרים באמצעות כרטיס חיוב הנושא את שמם בלבד, התקף בישראל. כרטיסי החיוב הבאים מכובדים לצורך ביצוע תשלומים:
- ויזה;
- מאסטרכארד;
- אמריקן אקספרס;
- לאומי קארד;
- ישראכרט;
- דיינרס.
8.2. איננו מכבדים כרטיסי חיוב עם כתובות לחיוב מחוץ לישראל.
8.3. איננו מכבדים המחאות, מזומן, אשראי, שוברים, קופונים ו/או כל צורה אחרת של מטבע, תשלום או תמורה.
8.4. לקוחות לא יחויבו בגין מוצר כלשהו עד שיישלח.
8.5. למען בטיחות הלקוחה, שם הלקוחה לחיוב והכתובת חייבים להיות תואמים לאלה של כרטיס החיוב המשמש לתשלום. בזמן ביצוע הזמנה, הלקוחה מצהירה שכל המידע הנמסר הוא נכון ומלא. אנו שומרים על זכותנו לבטל כל הזמנה שאינה עומדת בקריטריונים אלה.
8.6. כל מחזיקי כרטיסי החיוב נתונים לבדיקות אימות והרשאה בידי מנפיק כרטיס החיוב. אם מנפיק הכרטיס שבאמצעותו שילמה לקוחה מסרב להתיר, או אינו מתיר ביצוע תשלום לנו, מכל סיבה, בין מראש ובין לאחר תשלום, אנו לא נישא באחריות לכל עיכוב או אי-מסירה.
9.1. הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר בנוגע להזמנתך היא לפנות לשירות לקוחות בWhatsApp.
9.2. לעיתים אנו נדרשים לבטל הזמנה בצורה חלקית או מלאה בשל הנסיבות הבאות: פריט/ים לא זמינים, חוסר אפשרות לעבד את מידע התשלום, אין אפשרות לשלוח לכתובת שנמסרה, בוצעה הזמנה כפולה, ביטול עקב בקשת לקוח, הפרת תנאי ותניות האתר, או מדיניות הפרטיות או כל כללים אחרים החלים.
9.3. אם הזמנה מבוטלת, הלקוחה תקבל דוא"ל שיסביר את הסיבה לביטול. לקוחות לא יחויבו עבור כל הזמנות שבוטלו. אם לקוחה מעוניינת לבצע הזמנה חדשה, או אם יש ללקוחה שאלות כלשהן על הזמנה שבוטלה, באפשרותה ליצור עמנו קשר בשירות הלקוחות בWhatsApp.
10.1. כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג).
10.2. הזמנות שנקלטו במערכת עד השעה 12 בצהריים יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12 בצהריים תטופל ביום העסקים הבא. הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב. שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
10.3. אין באפשרותנו לשלוח הזמנות לכתובת שהיא תא דואר.
10.4. הלקוחה תישא בדמי משלוח (למעט אם ביקשה בשיטת משלוח Click&Collect במקרים בהם הדבר אפשרי) והם מצוינים בנפרד בעת ההזמנה ובחשבונית או תעודת המשלוח. אין דמי משלוח עבור רכישות מעל סכום שאנו עשויים להציג באתר האינטרנט ויכול להשתנות מעת לעת.
10.5. החברה רשאית לשנות את זמני האספקה מעת לעת בהתאם לעומס ההזמנות והתקופה ומתחייבת לידע את הלקוחות על כך בעת ביצוע ההזמנה.
10.6. אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).
10.7. לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.
10.8. במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוחה לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עמה מראש.
10.9. שיטות משלוח: משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect) בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים. שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הם לוקרים. אם בחרתם נקודת איסוף כזו ועודכנתם כי הלוקר מלא, חברת המשלוחים תעביר את המשלוח לנקודה הפנויה הקרובה ביותר לנקודה שבחרתם. החברה רשאית לבטל שיטת משלוח זו מעת לעת בהתאם לעומס ההזמנות והתקופה ומתחייבת לידע את הלקוחות על כך בעת ביצוע ההזמנה.
11.1. לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שליחתה וקבלת מייל אישור. כל ביטול הזמנה יעשה באמצעות החזרת הפריטים כפי שמתואר להלן.
11.2. אנו מחויבים להציע ללקוחות את מוצרי הקוסמטיקה הטובים ביותר שקיימים. על הלקוחה לבחון ולבדוק את תכולת החבילה המוזמנת בקבלתה. אם הלקוחה מוצאת שהמוצרים שקיבלה מאיתנו אינם עומדים בציפייה זו, נתונה ללקוחה זכות בהתאם להוראות הדין ובפרט הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק") והתקנות שהותקנו מכוחו לבטל את החוזה, מבלי לציין כל סיבה, תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מתאריך קבלת המוצרים, בצירוף תעודת החזרה שתסופק בתוך החבילה וכוללת את כל המידע הנדרש.
11.3. אנא החזירי את המוצר מבלי שנעשה בו שימוש והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, התזה, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש.
11.4. אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מפתיחתו, משימוש בו, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם וכו'.
11.5. הודעת הביטול תמסר באחת מהדרכים שלהלן בציון שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל:
- בהודעה בעל פה באחד מסניפי המותג.
- כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג).
- שירות לקוחות בWhatsApp
- משלוח טופס הודעת הביטול בלשונית "ביטול עסקה" בעמוד הראשי באתר.
- מייל לכתובת elonline@il.estee.com
- דואר רשום לכתובת: אלקליל - הנחושת 4, מגדלי אור, קומה 8, ת"א.
11.6. החזרת הפריט לחברה, תיעשה באחת מהדרכים הבאות:
באמצעות אחת מחנויות המותג:
- גשי לכל חנות של המותג יחד עם חשבונית זו והפריט שאותו תרצי להחזיר.
- כנגד החזרת הפריט ניתן לקבל שובר זיכוי או החזר כספי בכפוף לחוק (כמפורט לעיל). במידה ובחרת בזיכוי:
- בהחזרה לאחת מחנויות המותג, הזיכוי תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
- בהחזרה למחסני החברה (באמצעות דואר ישראל או שליח עד הבית), הזיכוי תקף לשימוש באתר המותג בלבד.
באמצעות סניף הדואר:
- בדף הבא נמצא טופס החזרה, סמני x בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.
- הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לשקית האפורה שהתקבלה במשלוח שמשמשת גם כשקית גוביינא, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה.
- ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך או זיכוי לשימוש באתר המותג, עד 14 ימי עסקים. בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בWhatsApp
באמצעות שליח עד הבית:
- אם רכשת במינימום 299 ₪ יש להיכנס לאתר הייעודי לכך בכתובת: https://elcreturns.com ולפעול עפ"י ההנחיות.
11.7. אם הנך אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, את רשאית לבטל את העסקה, בכפוף לחוק, בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המשלוח או מיום קבלת חשבונית זו, לפי העניין, לפי המאוחר.
11.8. במקרה של ביטול עסקה, החברה תהא רשאית לנכות ממלוא הסכום ששולם על ידי הלקוח: דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם. דמי ביטול: לרבות כל הוצאה שהוצאה על ידי החברה או שהצרכן התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות מסמך זה לבין הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, יגברו הוראות החוק והתקנות מכוחו.
11.9. בכל מקרה של ביטול עסקה מכל סיבה שהיא, החזר תמורת הרכישה מותנית בהחזרת כל הטבה, מתנה וכיוצ"ב שהתקבלו אצל הרוכשת במסגרת רכישת המוצר המוחזר.
11.10. ההוראות דלעיל חלות על רכישות מקוונות בלבד באתר (כהגדרתו לעיל). מוצרים שנרכשו ברשתות יהיו כפופים למדיניות ההחזרה של אותה רשת לפי החוק הנוגע בדבר. לא ניתן לבצע החזרות או החלפות, אלא כאמור לעיל.
11.11. למרות כל האמור לעיל, לא יהיה בהסכם כדי לגרוע מאחריות הספק בהתאם לסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן 1987; חוק המכר, התשכ"ח – 1968; וחוק האחריות למוצרים פגומים הישראלי, התש"ם - 1980. לרבות בגין פגם במוצר.
12.1. במקרה של אי התאמה של מוצרים בהתאם לסעיף 11 לחוק המכר הישראלי, נתונה ללקוחה הזכות לקבל החלפה ללא עלות או לביטול ההזמנה. הלקוחה מוותרת על זכויות אלה אם אינה מודיעה לנו על אי ההתאמה תוך חודשיים מהתאריך שבו גילתה אי התאמה כאמור. בשל אופיים של המוצרים (שתוקפם שנה ממועד הפתיחה), אנו נישא באחריות לאי-התאמה שהתגלתה במהלך תקופת התוקף המצוינת על המוצר, או תוך שנה ממועד המסירה (המוקדם מביניהם). בכל מקרה, הזכות בנוגע לאי התאמה אשר לא הועלמה על ידינו בזדון, תפקע אוטומטית כעבור עשרים וששה חודשים ממועד מסירת המוצרים.
13.1. האתר פעיל 24 שעות ביממה, למעט מקרים בהם האתר מושבת לצורך תחזוקתו ו/או מכל סיבה אחרת.
מובהר בזאת, כי ייתכן שיחולו שינויים במועדים המצוינים בתנאי שימוש אלה, לרבות שעות פעילות האתר וכדומה, והכל בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי של החברה.
14.1. למידע ותמיכה על אודות מוצרים ושיטות הרכישה באמצעות אתר האינטרנט באפשרות הלקוחה ליצור עמנו קשר באמצעות משלוח דוא"ל אל: elonline@il.estee.com או באמצעות הודעה לשירות הלקוחות בWhatsApp או באמצעות הדואר לכתובת הבאה: רחוב הנחושת 4 תל אביב 69710 ישראל.