שירות לקוחות - שאלות נפוצות
משלוחים
שיטת משלוח | זמן אספקה | עלות משלוח להזמנות מ 249 ₪ ומעלה | עלות משלוח להזמנות עד 249 ₪ | חברת שילוח |
---|---|---|---|---|
שליח עד הבית | 9-12 ימי עסקים* | חינם | 25 ₪ | חברת שליחויות |
איסוף מנקודת חלוקה | 9-12 ימי עסקים | חינם | חינם | חברת שליחויות |
* שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הן לוקרים. אם קיבלתם הודעה שנקודת האיסוף השתנתה, ייתכן ונקודת האיסוף המקורית שבחרתם מלאה. יש לנו את הזכות להעביר לנקודת חלוקה/לוקר אחר. אנא גשו לנקודת האיסוף המופיעה בהודעה כדי לאסוף את המשלוח.
* למעט יישובים מרוחקים - עד 15 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.
* ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.
ימי האספקה עלולים להשתנות במועדי חג וימים חריגים. יש להתעדכן בשינויים בעמוד הבית.מהם זמני האספקה שלכם?
משלוח עם שליח עד הבית-
זמן האספקה, באמצעות שליח עד הבית, 9-12 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה). ביישובים מרוחקים (לרשימה לחץ כאן) - עד 15 ימי עסקים.
אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית הינה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.
משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect)-
בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעת החבילה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים.
שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הן לוקרים. אם בחרתם נקודת איסוף כזו ועודכנתם כי הלוקר מלא, תוכלו לבחור נקודת איסוף אחרת קרובה לביתכם או לשנות את שיטת המשלוח לשליח עד הבית ללא תוספת תשלום.
לרשימת הלוקרים לחץ כאן.
האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 בווצאפ
. לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.
האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
כאשר ישלח SMS מחברת המשלוחים שלנו, עם הודעה שהמשלוח בדרכו אליכם, תוכלו להשיב להודעה בצירוף הכתובת המעודכנת אליה תרצו שההזמנה תגיע. שימו לב, שינוי כתובת עלול להאריך את זמן המסירה.
אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
תוכלו לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה כזה לא נהיה אחראים על גניבה ו/או אובדן או כל נזק עקיף או תוצאתי אחר שיגרמו לחבילה כתוצאה מכך והאחריות כולה תהיה עליכם.
בירור סטאטוס משלוחים
איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?
ברגע סיום ליקוט ההזמנה ומסירתה לחברת המשלוחים, תשלח אליכם הודעת SMS עם סטאטוס המשלוח. שם תוכלו לעקוב אחר ההזמנה, לקבל את פרטי השליח ולשנות את כתובת האספקה, במידת הצורך.
או בקישור: לחץ כאן.
יש להכניס את מספר ההזמנה שהתקבל במייל.
החזרות והחלפות
האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר?
עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, היא תעבור לטיפול ותהליך הליקוט שלה יתחיל באופן מידי, על מנת שניתן יהיה לספק לכם אותה במהירות. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה, ובימים א'-ה', בין השעות 8:00-16:30.
איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?
בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול.
לטובת טיפול מהיר, אנא צרפו מספר הזמנה בעת הפניה.
במקרה של ביטול עסקה, החברה תהא רשאית לנכות ממלוא הסכום ששולם על ידי הלקוח: דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם. דמי ביטול: לרבות הוצאות או התחייבויות בשל המשלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שהוצאה על ידי החברה או שהצרכן התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות מסמך זה לבין הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, יגברו הוראות החוק והתקנות מכוחו.
איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה שנרכשה אתר אונליין?
אם אתם מעוניינים להחליף או להחזיר את כל ההזמנה שלכם או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה, באחת מחנויות הרשת בארץ. לרשימת חנויות המותג לחץ כאן או באמצעות דואר ישראל בעזרת מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שמודפסת על גבי שקית ההזמנה המקורית שקיבלתם. במידה וזרקתם את השקית, ניתן להדפיס את מדבקת הגוביינא כאן.
יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית (נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש) . תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג.
החלפה/החזרה באמצעות אחת מחנויות המותג:
- 1. גשו לחנות הקרובה לביתכם עם המוצר שאותו תרצו להחליף ועם תעודת המשלוח או החשבונית.
- 2. כנגד החזרת המוצר תוכלו לקבל מוצר חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי .
- • זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג והוא תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
- • במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.
החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר:
לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.
- 1. בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמנו X בשורה של הפריט אותו תרצו להחזיר וציינו את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.
- 2. הכניסו את הפריטים אשר תרצו להחזיר לחבילה המקורית, צרפו את טופס ההחזרה שמילאתם וסגרו את השקית המקורית שקיבלתם עם ההזמנה (שימו לב, יש סימון לסגירה חוזרת). במידה ואין ברשותכם את השקית, ניתן לעטוף ולשלוח עם מדבקת הגוביינא שבקישור הבא. לחץ כאן להורדת מדבקת הגוביינא.
- 3. הדביקו את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרו אותה בסניף הדואר.
- 4. משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלכם.
במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (למשל מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא.
שאלות נפוצות על הטבות ומבצעים
הטבת יום ההולדת הינה הטבה חד פעמית ואישית. לא כוללת כפל מבצעים ו/או החרגות של מוצרים
- הטבת יום הולדת: 10% הנחה נוספים על יתרת הסכום, ברכישה באתר
- מבצעים: לכל המבצעים שלנו יש תנאים והגבלות. אנו ממליצים לקרוא בקפידה את מהות המבצע וההחרגות. לרוב, אין כפל מבצעים וכל מבצע ניתן למימוש חד פעמי ללקוח--אלה אם הוגדר אחרת.
- קופונים: הטבה חד פעמית ואישית. בדר"כ ללא כפל מבצעים. יש לעקוב אחר ההחרגות ותנאי הקופון.
- לא ניתן לממש מבצע שהסתיים. במידה והייתה תקלה באתר נא לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו ב- WhatsApp.
- כל המבצעים וההטבות באתר שלנו נכונים עד תאריך שנקבע מראש ו/או עד גמר המלאי.
תכנית הנאמנות של Estée E-List ישראל תשובות לשאלות נפוצות
1. מהי תכנית הנאמנות של Estée E-List?
רשימת E-List של Estée היא המושב שלכם בשורה הראשונה של הטובים ביותר בעולם היופי. אולי להוליווד יש רשימת אחמ"ים משלה, אבל בכל הנוגע ליופי, יש רק רשימה אחת שתרצו להופיע בה: רשימת Estée E-List. קבלו גישה מיידית ל- e-xclusives ו- e-rresistibles. ציברו נקודות, שחררו תגמולים ותהנו מפינוקים וחוויות נוספות. וזאת רק ההתחלה….
2. כיצד אוכל להצטרף ל-Estée E-List? האם ההצטרפות עולה משהו?
תוכלי להצטרף לתוכנית הנאמנות של Estée E-List על ידי הרשמה בלינק הבא ומילוי ההנחיות להרשמה. כדי להירשם, עליך לציין את שמך הפרטי, שם המשפחה שלך וכתובת הדוא"ל שלך. אם תרצי, תוכלי להזין גם את מספר הטלפון ואת תאריך הלידה שלך. כדי ליהנות מהיתרונות המלאים של התוכנית, תזדקקי גם לחשבון. אם אין לך חשבון, תוכלי ליצור אותו על ידי הזנת שמך ויצירת סיסמה. ההצטרפות אינה כרוכה בתשלום.
3. מי זכאי להצטרף ל-Estée E-List?
תוכנית הנאמנות Estée E-List פתוחה ליחידים שהינם תושבים חוקיים בישראל ובגירים לפי החוק במקום מגוריהם, אשר ימסרו ויחזיקו בכתובת דוא"ל חוקית. עובדי חברות אסתי לאודר, אלקליל בע"מ, ויחידים המועסקים על ידי השותפים העסקיים או הספקים שלנו זכאים לחברות לשימושם האישי בלבד, אך עלולים לא להיות זכאים להטבות מסוימות של התוכנית.
4. למה אני מסכים בהצטרפותי ל-Estée E-List?
על ידי הפיכתך לחברה בתוכנית הנאמנות של Estée E-List, את מסכימה כי קראת, הבנת וכי את מסכימה להיות מחויבת לתנאי התוכנית ולתנאי מדיניות הפרטיות שלנו ולשינויים או עדכונים שאנו עשויים לבצע מעת לעת.
5. אילו תנאים חלים על Estée E-List?
נא לעיין בתכנית הנאמנות של Estée E-List: תנאים והגבלות להשתתפות לצפייה ברשימה המלאה של תנאי התוכנית.
6. כיצד פועלת התוכנית Estée E-List?
התוכנית Estée E-List היא תוכנית נאמנות המתגמלת לקוחות על רכישת מוצרי אסתי לאודר והשתתפות בחוויות מותג מסוימות. זוהי תוכנית מבוססת רמה הנקבעת על פי מספר הנקודות שחבר צבר בתוך שנה אחת ברכישות ובפעילויות המזכות בהשתתפות, החל מתאריך ההרשמה. ישנן 3 רמות עם הטבות נלוות:
- רמה 1, אסתי בלו 0 - 599 נקודות
- רמה 2, אסתי גולד 600 - 1199 נקודות
- רמה 3, אסתי יהלום 1200 נקודות ומעלה
עם הצטרפותך, תוצבי אוטומטית ברמה 1, אסתי בלו, ותהיי זכאית לכל ההטבות שהחברים ברמה 1 יקבלו. לאחר שתצברי לפחות 600 נקודות בשנה הראשונה שלך, תועברי אוטומטית לרמה 2, אסתי גולד. אם תצברי 1200 נקודות או יותר בשנה הראשונה שלך, תהיה זכאית לרמה 3, אסתי יהלום.
הסטטוס שלך ברמה מסוימת תקף לשנה שבה את זכאית לרמה זו ולשנה שלמה לאחר מכן. בהמשך, תצטרכי לצבור מספיק נקודות כדי להיות זכאית לרמה זו מדי שנה. לדוגמה, אם את זכאית במהלך השנה הראשונה לרמה 2, אסתי גולד, את תשמרי על סטטוס אסתי גולד במהלך השנה השנייה. אולם אם תצברי פחות מ-600 נקודות ברכישות המזכות בהשתתפות במהלך השנה השנייה, תחזרי לרמה 1, סטטוס אסתי בלו, בתאריך של יום השנה השני להצטרפותך לאותה רמה.
ככל שהרמה גבוהה יותר, כך גם ההטבות טובות יותר.
7. אילו הטבות מקבלים החברים?
כחברה, תצברי נקודות הקובעות את הטבות הנקודות שלך לצד דרגות הרמה והטבות הרמה.
הטבות בנקודות: ברמות נקודות שונות תוכלי לקבל תגמולים שניתן להשתמש בהם במסגרת הרכישה באתר esteelauder.co.il. תגמולים אלה מבוססים על מספר הנקודות שצברת בשנה אחת, כמפורט להלן, והן תקפות למימוש חד פעמי בשנה. עליך לממש את כל התגמולים ששחררת לפני תאריך יום השנה שלך, אחרת יפוג תוקף ההטבות הזמינות. בתאריך יום השנה שלך, הנקודות שלך יתאפסו ותתחילי לצבור נקודות חדשות ולשחרר תגמולים חדשים. תוכלי לממש רק הטבה אחת של נקודות הטבה לכל הזמנה. לא ניתן לשלב הטבות נקודות עם מבצעים אחרים בכל האתר (כמו הנחות אחרות, הצעות לדוגמיות בחינם, מתנה ברכישה, דמי משלוח, הצעות מוצרים בחינם, וכו').
- • מיני מסקרה (תקף ב-350 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין פעם אחת בשנה ליום השנה).
- • מוצר מיני בחינם לבחירתכם עם 4 אפשרויות (תקף ב-600 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).
- • מוצר בגודל מלא בחינם לבחירתך עם 4 אפשרויות (תקף ב-900 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).
- • מוצר בגודל מלא בחינם לבחירתך עם 4 אפשרויות (תקף ב -1200 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).
- • מוצר בגודל מלא בחינם לבחירתך עם 4 אפשרויות (תקף ב-2500 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).
הטבות רמה: הטבות מסוימות יהיו מבוססות על הרמה שהגעת אליה ותהיי זכאית להטבות אלה כשאת נמצאת ברמה זו ללא קשר למספר הנקודות שיהיו לך באותה עת. הטבות רמה ניתנות למימוש רק ב- esteelauder.co.il. בתאריך יום השנה שלך, למרות שהנקודות שלך יתאפסו, הסטטוס הראשוני שלך לשנה ייקבע על פי מספר הנקודות שנצברו בשנה הקודמת.
o רמה 1, אסתי בלו: 0–599 נקודות- • 10% הנחה על הזמנה אחת באינטרנט (פעם אחת בלבד - תוך 60 יום מיום ההרשמה).
- • מתנת יום הולדת: 10% הנחה נוספים על יתרת הסכום, על הזמנה אחת באינטרנט במהלך חודש מתאריך הלידה (אחת ליום השנה).
- • מוצר בגודל מלא בחינם לבחירתך עם 4 אפשרויות (תקף ב-900 נקודות ברכישה באינטרנט וזמין אחת ליום השנה).
- • משלוח חינם מעל 249 (בכל רכישה מקוונת מעל 249 שקלים נטו)
- • דוגמית חינם (אחת בכל רכישה באינטרנט).
- • 10% הנחה נוספים על יתרת הסכום, על הזמנה אחת באינטרנט (פעם אחת בלבד - תוך 60 יום מיום ההרשמה).
- • מתנת יום הולדת: 10% הנחה נוספים על יתרת הסכום, על הזמנה אחת באינטרנט במהלך חודש מתאריך הלידה (אחת ליום השנה).
- • 4 פעמים בשנה ,במועדים שייקבעו על ידינו, 1 ₪ בכל רכישה = צבירה של 2 נקודות. (נכון לגבי נקודות שייצברו ברכישה במועד שנקבע ולא על הכפלה של הנקודות שכבר ברשותך).
- • גישה מוקדמת למוצרים (מדי פעם, ללא התחייבות)
- • גישה מוקדמת לאירועי קידום מכירות מרכזיים (מדי פעם, ללא התחייבות)
- • משלוח חינם מעל 249 (בכל רכישה מקוונת מעל 249 שקלים נטו)
- • דוגמית חינם (שתיים בכל רכישה באינטרנט).
- • 10% הנחה נוספים על יתרת הסכום, על הזמנה אחת באינטרנט (פעם אחת בלבד - תוך 60 יום מיום ההרשמה).
- • מתנת יום הולדת: 10% הנחה נוספים על יתרת הסכום, על הזמנה אחת באינטרנט במהלך חודש מתאריך הלידה (אחת ליום השנה).
- • 4 פעמים בשנה ,במועדים שייקבעו על ידינו, 1 ₪ בכל רכישה = צבירה של 2 נקודות. (נכון לגבי נקודות שייצברו ברכישה במועד שנקבע ולא על הכפלה של הנקודות שכבר ברשותך).
- • גישה מוקדמת למוצרים (מדי פעם)
- • גישה מוקדמת לאירועי קידום מכירות מרכזיים (מדי פעם)
- • משלוח חינם מעל 249 (על כל רכישה מקוונת)
- • דוגמית חינם (שתיים בכל רכישה מקוונת).
8. כיצד אוכל לצבור נקודות?
כדי לצבור נקודות, עליך להירשם לתוכנית Estée E-List ולהיכנס לחשבון המקוון שלך בעת הרכישה. תוכלי גם לצבור נקודות על רכישות קודמות שבוצעו תוך 24 שעות ממועד הצטרפותך אם מסרת את כתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון המקוון שלך בעת הרכישה. חברי Estée E-List יקבלו נקודה אחת על כל שקל אחד (1) שיוציאו על רכישות ב- esteelauder.co.il* שמזכות בהשתתפות רכישות המזכות להשתתפות בתוכנית כוללות סחורה ושירותים במחירים רגילים, לא כולל מסים, עמלות, דמי משלוח והובלה או כל חיוב אחר שאינו כלול אשר נציין מעת לעת.
חברים לא יקבלו נקודות או הטבות מרכישות שבוצעו בחנויות כלבו, חנויות מיוחדות או חנויות קמעונאיות. רכישות המתבצעות מחוץ לישראל אינן מזכות להשתתפות ב- Estée E-List.
בנוסף לרכישות אלה, להלן דרכים נוספות לצבור נקודות ב- esteelauder.co.il:
- • צברי עד 15 נקודות על כתיבת ביקורות שיתפרסמו על מוצרים. (מקסימום 5 פעמים בשנה ליום השנה).
- • צבור 15 נקודות בהרשמה לקבלת דוא"ל שיווקי (פעם אחת בלבד)
- • צבור 25 נקודות בהרשמה לקבלת הודעת טקסט שיווקית (SMS) (פעם אחת בלבד)
מספר הנקודות, אם בכלל, המוענק בגין פעולה לעיל ייקבע על ידי אסתי לאודר על פי שיקול דעתה הבלעדי והסביר ובכל המקרים בכפוף למספר הנקודות המרבי שנצבר בגין כל פעולה בשנה. החברים חייבים להיות מחוברים לחשבון Estée E-List כדי לצבור נקודות.
* כל הנקודות יושהו עד שההזמנה שלך נשלחת, ואז הן ייכנסו לתוקפן.
9. מדוע הנקודות שלי נעלמו?
הנקודות תקפות למשך שנה אחת מתאריך יום השנה שלך ב- Estée E-List. בתאריך יום השנה שלך בכל שנה, הנקודות שלך יתאפסו ותתחיל לצבור הטבות נקודות חדשות ולצבור תגמולים חדשים.
בתאריך יום השנה שלך, למרות שהנקודות שלך מתאפסות, מצב הרמה שלך נקבע על פי מספר הנקודות שנצבר בשנה הקודמת.
10. מהו תאריך יום השנה שלי ב- Estée E-List, והיכן אוכל למצוא אותו?
הנקודות יתאפסו שנה מיום ההצטרפות שלך למועדון. לדוגמה, אם הצטרפת ל E-LIST ב 15 בנובמבר 2023, יתאפסו הנקודות שברשותך ב 15 בנובמבר 2024 וכך כל שנה באותו תאריך יתאפסו הנקודות ותחל צבירה מחודשת, עד לאותו תאריך שנה אחרי.
תאריך יום השנה שלך מוצג בחשבון הנאמנות של Estée List E-List.
11. מדוע הסטטוס הנוכחי שלי אינו בא לידי ביטוי במספר נקודות הנוכחי שלי?
בשנה הראשונה של החברות שלך ב- Estée E-List, סטטוס הרמה שלך ייקבע לפי הנקודות שצברת במהלך אותה שנה ראשונה. אחרי שנה אחת בתאריך יום השנה שלך, הנקודות שלך יתאפסו, ותוכל להתחיל לצבור שוב הטבות נקודות. על אף שהנקודות שלך מתאפסות לאחר השנה הראשונה, סטטוס הרמה ההתחלתית שלך לשנה נקבע לפי הנקודות שנצברו לך בשנה קודמת במהלך החברות, ותהיי זכאית להטבות רמה אלה בלא תלות במספר הנקודות שיש לך.
12. איך בודקים את מצב החשבון שלי ועוקבים אחרי הנקודות והרמה שלי באינטרנט?
את יכולה לבדוק את סטטוס חשבון ה- Estée E-List שלך בחשבון האינטרנטי שלך בכתובת https://www.esteelauder.co.il, שם תוכלי לעקוב אחר הנקודות הנוכחיות שלך, הרמה וההטבות
הזמינות שלך. כל הנקודות יושהו עד שההזמנה שלך תישלח, לפני שהן ייכנסו לתוקפן.
13. כמה זמן לוקח לרכישות שלי לצבור נקודות בחשבון שלי?
ייתכן שיחלפו עד 24-48 שעות מרגע משלוח ההזמנה של רכישות מזכות עד שיופיעו בחשבונך. כמו כן, ייתכן שיחלפו עד 7 ימים עד שפעולות אחרות של Estée E-List יופיע בחשבונך.
14. מה קורה להטבות ו/או לנקודות ב- Estée E-List שלי אם אני מחזירה מוצר או אם ההזמנה מבוטלת?
כל מוצר שיוחזר או כל הזמנה שבוטלה יבטלו את הנקודות שקיבלת עקב רכישה זו. הרמה שלך (אסתי בלו, אסתי זהב, אסתי יהלום) תישאר בעינה. אם יתגלה שהזמנה תתקבל במרמה או בפעילות אחרת המפרה את התנאים וההגבלות של Estée E-List, נקודות אלה ומעמד הרמה שלך, אם רלוונטי, יבוטלו גם הם.
15. כיצד אוכל לקבל את ההטבות שלי?
ניתן לקבל את המבצעים וההטבות שלך מ- Estée E-list ב- esteelauder.co.il בעת הרכישה. תוכלי למצוא את ההצעות והתגמולים שלך (עם קודי המבצע, אם רלוונטי) הרשומים בחשבונך האישי. פרטים על תגמולים לאירוע יימסרו לכל אירוע בנפרד, בבוא העת.
ניתן לממש את התגמולים רק בעת הרכישה ב- esteelauder.co.il למעט אירועים מקוונים מיוחדים, אירועים לחברי VIP וגישה ליועץ היופי האישי שלך (לפי העניין). עליך להיות מחוברת לחשבון Estée E-list כדי להשתמש בהטבות שלך.
16. כיצד אוכל לקבל את מתנת יום ההולדת שלי?
את יכולה לממש את מתנת יום ההולדת שלך ב- esteelauder.co.il המורכבת מ-10% הנחה נוספים על יתרת הסכום, על רכישה אחת שבוצעה במהלך חודש תאריך הלידה. עליך להיות מחוברת לחשבון Estée E-list כדי לממש את מתנת יום ההולדת שלך. ישנה הגבלה למתנת יום הולדת אחת לחבר בשנה, ולא ניתן להעביר, לעכב, להחליף או להחזיר מתנות ליום הולדת. לא ניתן לשלב מתנות יום הולדת עם הצעות הנחה של נקודות E-List או הטבות מוצרים בחינם או עם כל מבצע אחר באתר כולו (למשל, הנחות אחרות, מתנה ברכישה, הצעות מוצרים בחינם, וכו').
17. כיצד אוכל לקבל את המוצרים החינמיים שלי?
ב- 600 עד 2,500 נקודות, תהיי זכאית למוצר מיני או בגודל מלא בחינם עם רכישה באתר esteelauder.co.il. תוכלי לממש את ההטבה על ידי התחברות לחשבון ה- E-List שלך באינטרנט. כדי לקבל אותה, בחרי באחד המוצרים המתאימים ב- Estée E-list והוסיפי אותו לסל שלך. אם לא נעשה בו שימוש לפני תאריך יום השנה שלך, תוקף המבצע יפוג.
18. האם אוכל להחזיר מוצר שקיבלתי כהטבה חינם מ - Estée E-list או להמירו בכסף?
לא. מוצרים המתקבלים כהטבה (למשל, מתנות יום הולדת, מוצרים בחינם בגודל מלא, וכו') אינם ניתנים להחזרה או להחלפה בכסף או במוצרים או בנקודות אחרות.
19. האם יפוג תוקף הנקודות והטבות הנקודות שלי?
כן. תוקף הנקודות יפוג בתאריך יום השנה שלך, ואז הן מתאפסות. הטבות נקודות זמינות בהתבסס על מספר הנקודות שצברת. הן תקפות לשימוש חד פעמי ב- esteelauder.it, ופוקעות בתאריך יום השנה שלך.
20. האם יפוג תוקף סטטוס הרמה והטבות הרמה שלי?
הטבות הרמה תקפות כל עוד את נמצאת ברמה ספציפית. אם את יורדת ברמה, ההטבות שלך משתנות בהתאם.
אחרי שנה אחת בתאריך יום השנה שלך, הנקודות שלך יתאפסו, ותוכלי להתחיל לצבור שוב הטבות נקודות. בעוד הנקודות שלך מתאפסות מדי שנה בתאריך יום השנה שלך, סטטוס הרמה שלך נקבע על פי הנקודות שלך שצברת בשנה קודמת במהלך החברות. הסטטוס שלך ברמה מסוימת תקף לשנה שבה צברת ואת זכאית לרמה זו ולשנה שלמה לאחר מכן. בהמשך, תצטרכי לצבור מספיק נקודות כדי להיות זכאית לרמה זו מדי שנה. לדוגמה, אם את זכאית במהלך השנה הראשונה לרמה 2, אסתי גולד, תשמרי על סטטוס אסתי גולד במהלך השנה השנייה. אולם אם תצברי פחות מ-600 נקודות ברכישות המזכות בהשתתפות במהלך השנה השנייה, תחזרי לרמה 1, סטטוס אסתי בלו, בתאריך של יום השנה השני שלך.
21. האם יפוג תוקף החברות שלי ב- Estée E-List?
כדי לשמור על חשבונך פעיל עליך להיכנס לחשבון Estée E-list שלך ולבצע רכישה תוך 24 חודשים. החברות תפוג אם חבר אינו פעיל למשך תקופה של 24 חודשים או יותר.
22. האם ייתכן שתסתיים התוכנית Estée E-List?
בכפוף לחוק, אנו רשאים, על פי שיקול דעתנו הבלעדי, לבטל, לשנות, להגביל או לסיים את Estée E-List או כל היבט או מאפיין של תוכנית נאמנות זו בכל עת ללא הודעה מוקדמת גם אם ששינויים כאלה עלולים להשפיע על ערך התגמולים או ההטבות שכבר נצברו או נרכשו ו/או על היכולת לממש תגמולים או הטבות שנצברו. אם התוכנית תסתיים, תגמולים, הטבות ו/או נקודות שלך יפוגו אוטומטית במועד סיום התוכנית ולא ניתן יהיה להשתמש בהם יותר לאחר תאריך זה.
23. האם ייתכן שתסתיים החברות שלי ב- Estée E-List?
אסתי לאודר על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף לחוק, רשאית לסיים כל חברות מכל סיבה שהיא, כולל, אך לא רק, עקב אי-עמידה בתנאים וההגבלות של Estée E-List ו/או בתנאי האתר שלנו. כעבור 24 חודשים ללא רכישה או מימוש במועדון, הוא הופך להיות לא פעיל.
24. מה קורה עם כל התגמולים שצברתי אם החברות שלי ב-Estée E-List תסתיים או תפוג?
אם החברות שלך תסתיים או תפוג, נקודות והטבות בחשבונך יבוטלו באופן אוטומטי.
25. כיצד אוכל לסיים את חברותי ב- Estée E-List אם אינני מעוניינת עוד להשתתף?
אם תחליטי שאינך מעוניינת עוד להיות חלק מרשימת Estée E-List, תוכל לבטל את הסכמתך בחשבונך באתר https://www.esteelauder.co.il/ או באמצעות דוא"ל/ב-Whatsapp.
26. כיצד אוכל לעדכן, לשנות או להסיר את פרטי החשבון שלי?
תוכלי לעדכן את המידע שלך על ידי כניסה לחשבון שלך באינטרנט בכתובת esteelauder.co.il. עומדת לך הזכות לקבל גישה למידע האישי שלך וזכות לתקן ו/או לעדכן את המידע האישי שלך. למידע נוסף, עייני בתנאים ובהגבלות של Estée E-List ובמדיניות הפרטיות של אסתי לאודר.
27. מה עלי לעשות אם אני סבורה שרכישה או פעילות אחרת ב- Estée E-List לא נזקפה כראוי לחשבוני?
בשאלות הקשורות לחשבון החברות שלך, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות.
28. מה עלי לעשות אם שכחתי את הסיסמה שלי?
תוכל לאפס את הסיסמה שלך ב- esteelauder.co.il על ידי בחירת 'שכחתי את הסיסמה שלי' בדף הכניסה.
29. האם אוכל לחלוק את חשבוני ו/או את הנקודות וההטבות ב- Estée E-List שלי עם מישהו אחר?
לא. לא ניתן לשתף או לשלב חשבונות או נקודות והטבות של Estée E-List. רק החבר שמשלם עבור המוצרים רשאי לצבור נקודות והטבות.
30. האם לנקודות וההטבות שלי יש ערך מזומן כלשהו?
לא. לנקודות ולהטבות שנצברו באמצעות Estée E-List אין ערך מזומן, הן אינן ניתנות להעברה, ואין לך זכויות בעלות בנקודות ובהטבות. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שהתקבלו כתגמול של Estée E-List בכסף או במוצרים או בנקודות אחרות. לא ניתן לממש את הנקודות וההטבות אלא למעט בהתאם לתקנון התוכנית
31. האם הטבות שלי ב- Estée E-List יכולות להשתנות?
כן. בהתאם לחוק התקף, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות, ללא הודעה מוקדמת, את הטבות Estée E-List, מהו אופן ההגעה לכל רמה ב- Estée E-List, אופן צבירת הנקודות וכיצד אנו מעריכים ומתגמלים את הרכישות המזכות שלכם ו/או פעילות אחרת ב- Estée E-List.
32. האם יש מגבלות כלשהן על מספר הרכישות או הפעילויות הזכאיות ל- Estée E-List ו/או נקודות והטבות?
בהתאם לחוק התקף, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להגביל את מספר הרכישות או הפעילויות ב- Estée E-List ו/או לנקודות והטבות, בכל פרק זמן נתון או למשך קיומה של ה- Estée E-List, ו/או כל שילוב של אלה.
33. האם יש מגבלות על מספר או סוגי ההטבות שאני עשויה לקבל או להרוויח בכל רמה נתונה או בכל מספר/רמת נקודות נתון?
בהתאם לחוק התקף, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להגביל את מספר או סוגי ההטבות שתוכלי לקבל או לצבור בכל רמה נתונה או בכל נקודה נתונה, בפרק זמן נתון או למשך קיומה של ה- Estée E-List, ו/או כל שילוב אלה. ניתן לממש מתנת רף אחת בלבד בכל רכישה, בכל שנה.
34. כיצד אוכל לנהל את הדוא"ל שלי באסתי לאודר?
תוכלי לנהל את העדפות הדוא"ל שלך בכל עת בחשבון אסתי לאודר שלך באינטרנט או על ידי לחיצה על הקישור בתחתית כל הודעת דוא"ל. אנא עייני במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף על ניהול העדפות הדוא"ל שלך. מיילים של אסתי לאודר יכללו חדשות על המראה העדכני ביותר, השקות, טיפים, טרנדים, הצעות ועוד.
נותרו לך שאלות? אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות.
*האמור בלשון יחיד משמעו גם רבים והאמור בלשון נקבה משמעו גם זכר.